Friday, April 3, 2009

tangisan hati yang berpanjangan...

dunia penuh dengan keindahan, dan keindahan itulah yang membuat aku jauh terperosok di dunia ku sendiri, aku lari dari semua insan-insan yang pernah aku kenali sewaktu ketika dulu..aku sendiri tak pasti kenapa aku terlalu sensitif dengan persekitaraan,namum meskipun jiwaku begini,aku bijak menyembunyikan apa sebenarnya aku aku patut zahirkan,hati ni da tak larat nak pendam, kadang hati terlalu letih, rintihan demi rintihan..tak siapa yang tau,dan aku tak ingin siapa pun tau,aku tak suka simpati,aku tak suka terhutang budi,

dunia ku adalah sendiri,jiwaku adalah hati ku yang tak kenal apa sebenarnya erti kebahagiaan dan kegembiraan..hilangnya sepi akan mmbuat aku terseksa,jiwa skit meronta....aku terlalau naif untuk memendam rindu..aku rindukan kak nurul,kak sute...terlalu..namun aku bukan siapa2...kemana harusku buang rindu ini?????

kemna hala tuju kebahagiaan hati yang tak kesampaian???

kejauhan mmebawa aku lebih jauh dari mereka..

tapi biarlah...aku harus kumpulkn kekuatan hati agar suatu hari bila aku kembali untuk menemui..aku ingin tabah dari segala segi..

tentang iman??? aku kehausan dan tandus kasihsayangnya..aku haus iman..aku lemah bila sentuh bab ni...aku semakin sedar terlalau banyak keindahan yang telah di berikan pada aku,DIA melihat aku dengan penuh kasihsayang,namun rasa diri ini alpha dalam mengingatinya...to be continue..

1 comment:

aku bukan sape2 said...
This comment has been removed by a blog administrator.