Saturday, August 21, 2010

Aku IngiN TeRus MeNanGis, MeNanGis, MeNanGis Dan MeNangIs..

Hari yang sangat meletihkan,
tapi aku masih berpeluang untuk mencoret sedikit luahan
dalam blog kesayanganku ni,
luahan tentang rasa yang sangat menyakitkan
tika ini,
mungkin aku tak layak untuk menghukum,
tapi sebagai seorang wanita yang sangat halus perasaannya,
aku berhak untuk menghakimi sesuatu yang wujud dalam hidupku,
kadang2 aku takut yang namanya "dilukai",
sebab aku da puas berendam airmata atas kesedihan yang
dihadiahkan oleh seorang insan yang bernama "..........",suatu ketika dulu,
dan aku jujur mengakui,
sampai ke hari ini,
jiwa ini masih dalam kerapuhan,
sebab itulah aku sangat sensitif,
aku sangat terlalu berhati-hati,
dan malam ni, sekali lagi aku dibebani oleh rasa yang sangat menyakitkan,
rasa yang mungkin tiada siapa yang mampu fahami,
adakah saya benar jika saya harus melepaskan seseorang yang dicintai, untuk melepaskan diri
dari rasa kekecewaan????
aku ingin terus menangis, menangis, menangis dan menangis..
hingga terhapus beban rasa yang sangat menyakitkan ini...
......INGIN BERSENDIRIAN TIKA DAN SAAT INI....




No comments: