Friday, July 23, 2010

CiNtA SeOrAnG WaNiTa


cinta seorang wanita
bagaikan rembulan menyinari malam
kerlipan bintang turut bersama
seorang wanita yang ada padanya kemuliaan hati
 kurniaan yang esa
kelembutan air wajah yang sepi 
seindah sejernih air di kali
jasamu tiada terbanding
hanya mengharap keredhaannya
cintamu hiasan rumah impian
 kasih sesuci nan abadi
kemewahan dunia tiada di hati
kau yakini syurga janjinya ilahi
cintamu hanya pada yang satu
kasih murni disulami rindu
hanya padanya tempatku mengadu
harapkan kasih kekal dalam
restu...

andaikan diriku seperti yang lain
yang kau sayang yang kau rindukan
yang kau cintai..
aku lemah tanpamu, aku lelah
aku sungguh tak berdaya
tolong aku..
ya allah...
setiap air mata
ku mengalir aku lemah dak tak beerti 
setiap gerak tangis membasahi...
allah jangan tinggalkan aku






No comments: