Saturday, February 13, 2010

KeBoSaNaN MeNyErAnG!

"kebosanan menghambat diriku..
angin malam juga bagaikan menjauh..
kerlipan bintang kelihatan malap..tidak seindah biasa.
mungkin langit juga sedang tegang sepertiku...
ya allah, kini diriku sendiri..terasing dari kebisingan dan keserabutan hidup..
namun adakalanya masa-masa seperti ini aku juga tercari suara keriangan..
betapa hidup ini sungguh mengelirukan..
sangat susah untuk di mengertikan..
apalagi untuk di jalani.."

 Malam ni..ya allah sungguh-sungguh membosankan aku,hanya puisi sekerat ni jak lah yang mampu aku create untuk mengambarkan betapa aku telah di telan kesunyian dan kebosanan..hikhikhik, no idea da...
kadang2 terfikir jugak..bahagianya member2 aku yang da pulang kampung bercuti dengan family..sedangkan aku di sini..macam kerang busuk menunggu masa untuk di baling juah-jauh jak..tapi aku dak lah busuk mana..hikhik..just perumpamaan yang aku suka duka jak aku say,tapi kadang-kadang best jugak duduk dalam sunyi ni..tenang minda..mewujudkan gelombang alfa..heheh
kalau sua musim kuliah..hah gelombang nya lagi dasyat,,mintak ampun..kalah gelombang beta da..tsunami rasanya..huhuhuhu
bila sua sunyi-sunyi ni mulalah tumbuh tanduk fikir macam-macam..tapi yang paling kuat bermain di fikiran aku karang ni.."kelaparan"..dua hari da tak makan nasi sebenarnya..ntah selera tetiba menghilang, aisemen..yaka tu...padahal, malaz mo p cari makanan d bawah,.hihii
tapi dakpa..makan biskut jadilah barulah nampak betol anak perantau..haha
bosan..bosan..bosan...ya ampunnnnnnnn!!!!!!!!!!!!

No comments: