Wednesday, February 17, 2010

PaNtUn KEgErAmAn YaNG MeNyErAnGkU

HUHUU..kegeraman datang bertalau-talu..
macam kompang di palu pengantin yang mo lalu..
menyesakkan kalbu ku yang semakin di asak dengan masalah yang datang tak menentu..
biarpon masa teros berlalu..
apa jak yang aku tak lalu???
bukit bukau..gunung ganang..sungai parit..sampah sarap yang berbau..???
huhu..sangat perit rasaku..
dari sabah sampai ke perak..tersangkut di kota marudu..
apa jak yang aku tak lalu..?
laut cina selatan pon aku da lalu..
tapi masalah  tetap juga mengejarku..adusss
masalah yang sama lagi tu..
dak lama botak kepala ku..
kalu jalan macam ada jak suara2 yang menyindirku..
heeeem..tengok ulat tu, senyom sumbing da melihatku..enjak nanti baru tau!
lalat lagilah..buat rombongan ngutuk aku..
kambing pon tak sudi da mo pandang aku..
apalagi lembu yang tak pakai baju tu...
sengajalah tu nak perli aku...
eeeeeeeee geramnya akuuuuuu..
kalu berani mari kita beradu..aku ada tekwando..
kita tengok sapa pengsan dulu..ko atau aku..??
huhhuhuu..sakit hati aku..
kegeraman terus memburu..uwaaaaaaaaaaaa
aku pon taktau..apa uda aku mengarut tu..
xda kena mengena ngan sapapon baitu..
saja jak aku..
menghilangkan keboringan yang datang melulu..
huhuu dengan masalah yang terus memburu..jiwaku semakin rapuh..alahai..
ya allah tolonglah hambamu..
maafkan andainya aku merapu...huhuuhuhu

No comments: